200TL ye kadar
Piyasadaki tüm soğutucuları kullandım. Zalman harici fayda sağlayanı görmedim.
Zalmanın benim beklediğim performansı sağlayamaması nedeniyle de kendi soğutucumu kendim yaptım. Ortalama 200 tl ye mal oldu yapması ancak ısınmadan video bile doğru düzgün açamadığım Casper i7 laptopla şuan rahatlıkla oyun oynayabiliyorum. Şüphesiz buna en büyük etken soğutucu yaparken tercih ettiğim Akasa Viper fanıydı.
Maşallah hocam bu gidişle bende aynı yolu deneyeceğim gibi..
Soğutmuyor kardeş boşa paranı harcama.
Elimdeki soğutmuyor malesef dediğin gibi
Hocam laptop un fanini kendiniz de temizleyebilirsiniz. Fakat bazen o fan pas tutabiliyor ona azcik yağ falan döküyorlar bir de macun olayi var. Ben gecen hafta temizlettim laptop fanini.
Zalman öneririm
dışarıda bi yerlerdeyim >tapatalk
Önerinizi bir araştırayım
Temizletin hocam boşuna soğutucu almayın. Soğutucu değil buz dolabı koysan fayda etmez.
Aynı şekilde düşünüyorum
Öneriniz için teşekkür ederim hocam, fan yerleri bana zıt
Not: Hepiniz r+ verdim, teşekkür ederim zaman ayırdığınız için Zalman'ı bir araştırayım en iyisi