Başlıktaki gibi öneriniz varsa değerlendirmek isterim arkadaşlar, kullanıp memnun kaldığınız, mümkünse sol üst ve sağ üst köşesinde minimum çift fanlı ve fanı kuvvetli olan soğutucu var mı?

Ya da sizin önereceğiniz, al bunu memnun kalırsın dediğiniz

Ek Olarak; laptop fanını biryere götürmeden kendimiz açıp temzlesek sakıncalı mı?