Piyasadaki tüm soğutucuları kullandım. Zalman harici fayda sağlayanı görmedim.
Zalmanın benim beklediğim performansı sağlayamaması nedeniyle de kendi soğutucumu kendim yaptım. Ortalama 200 tl ye mal oldu yapması ancak ısınmadan video bile doğru düzgün açamadığım Casper i7 laptopla şuan rahatlıkla oyun oynayabiliyorum. Şüphesiz buna en büyük etken soğutucu yaparken tercih ettiğim Akasa Viper fanıydı.