Anket birleştirilmiş sınıfta okudunuz mu
Toplam Katılımcı Sayısı: 17
birleştirilmiş sınıfta okudunuz mu
Evet
%17,65 (3 Oy)
Hayır
%82,35 (14 Oy)
  • 26-04-2015, 21:40:55
    #1
    merhaba bilmiyenler için birleştirilmiş sınıf; birden çok sınıf seviyesinin tek sınıfta okuduğu sistemdir.örneğin biz okulda toplam 20 kişi filandık 1.sınıfta ki öğrencide 5.sınıftaki öğrencide aynı sınıfta okurduk.
    bu sistem hâla devam ediyor mu bilmiyorum ama eskiden okumuş olana kaç kişi var merak ettim
  • 26-04-2015, 23:16:51
    #2
    İlk defa sizden duyuyorum hocam
  • 26-04-2015, 23:20:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hala devam ediyor. Doğuda küçük yerleşim yerlerinde tüm okullar bu şekilde. Özellikle köy okullarında.
  • 26-04-2015, 23:26:43
    #4
    Babam, halamlar filan öyle okumuş ama tabii ben okumadım.
  • 26-04-2015, 23:51:38
    #5
    Spartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa sizden duyuyorum hocam
    şehirde okuyanlar bilmez genelde.çok sıkıcı bir şey zaten.ama zamanında öğretmen 5lere soru sormuştu ki 2.sınıf öğrencisi olarak doğru cevabı ben verdim ve onları sıra dayağına çekmiştim
  • 27-04-2015, 00:01:31
    #6
    ilkokul bitene kadar birliştirilmiş sınıflı olarak okudum. 1,2,3 sınıflar bir derslikte 4,5 sınıflar diğer derslikte idi. Zaten 2 derslik vardı. Bazı zamanlarda 2. bir öğretmen olmadığında tek öğretmen 1,2,3 sınıfları sabahçı 4,5 i öğlenci yapar okuturdu. Kötü yanları çok olsada bana göre benim için böyle bir şekilde okumak avantaj oldu. 1. 2. 3. sınıfı okutan öğretmenimi asla unutmam.
  • 27-04-2015, 23:15:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İstanbul Avrupa'da birleştirilmiş 70 kişilik sınıfta okudum. Okuduğumuz sınıf 1.sınıflar için dizayn edilmiş sıralardan oluşuyordu ve biz 70 kişi 8. sınıftık küçücük sıralarda 8. sınıf öğrencilerini bir hayal etmeye çalışın! o dönemden kalma skolyoz bedenimde imza niteliğindedir.... İstanbulda hala okul sıkıntısı devam ediyor. Bu birleştirilmiş sınıfları iç sevmemişimdir ancak küçük kardeşim birleştirilmiş okulda okudu dahada garibini yaşadı yani bir okulu vardı ama hiç bir olanadığından istifade edemiyordu! kütüphanesinden bile...
  • 28-04-2015, 13:20:41
    #8
    Esca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul Avrupa'da birleştirilmiş 70 kişilik sınıfta okudum. Okuduğumuz sınıf 1.sınıflar için dizayn edilmiş sıralardan oluşuyordu ve biz 70 kişi 8. sınıftık küçücük sıralarda 8. sınıf öğrencilerini bir hayal etmeye çalışın! o dönemden kalma skolyoz bedenimde imza niteliğindedir.... İstanbulda hala okul sıkıntısı devam ediyor. Bu birleştirilmiş sınıfları iç sevmemişimdir ancak küçük kardeşim birleştirilmiş okulda okudu dahada garibini yaşadı yani bir okulu vardı ama hiç bir olanadığından istifade edemiyordu! kütüphanesinden bile...
    Anladığım kadarı ile sizin bahsettiğiniz 70 kişi birleştirilmiş sınıf değil çünkü hepsi 8. sınıfmış. Birleştirilmiş sınıflarda farklı sınıflardaki öğrenciler tek derslikte aynı anda ders görüyor. Örneğin ben ilk okulda 1,2,3. sınıflar aynı anda tek derslikte tek öğretmenle ders görüyorduk. 4,5. sınıflar diğer derslikte ders görüyordu.
  • 28-04-2015, 14:06:43
    #9
    Bursa'nın merkez ilçelerinden Nilüfer ilçesinin bazı köylerinde ( artık mahalle ) birleştirilmiş sınıf eğitimi devam ediyor.