Esca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul Avrupa'da birleştirilmiş 70 kişilik sınıfta okudum. Okuduğumuz sınıf 1.sınıflar için dizayn edilmiş sıralardan oluşuyordu ve biz 70 kişi 8. sınıftık küçücük sıralarda 8. sınıf öğrencilerini bir hayal etmeye çalışın! o dönemden kalma skolyoz bedenimde imza niteliğindedir.... İstanbulda hala okul sıkıntısı devam ediyor. Bu birleştirilmiş sınıfları iç sevmemişimdir ancak küçük kardeşim birleştirilmiş okulda okudu dahada garibini yaşadı yani bir okulu vardı ama hiç bir olanadığından istifade edemiyordu! kütüphanesinden bile...
Anladığım kadarı ile sizin bahsettiğiniz 70 kişi birleştirilmiş sınıf değil çünkü hepsi 8. sınıfmış. Birleştirilmiş sınıflarda farklı sınıflardaki öğrenciler tek derslikte aynı anda ders görüyor. Örneğin ben ilk okulda 1,2,3. sınıflar aynı anda tek derslikte tek öğretmenle ders görüyorduk. 4,5. sınıflar diğer derslikte ders görüyordu.