İstanbul Avrupa'da birleştirilmiş 70 kişilik sınıfta okudum. Okuduğumuz sınıf 1.sınıflar için dizayn edilmiş sıralardan oluşuyordu ve biz 70 kişi 8. sınıftık küçücük sıralarda 8. sınıf öğrencilerini bir hayal etmeye çalışın! o dönemden kalma skolyoz bedenimde imza niteliğindedir.... İstanbulda hala okul sıkıntısı devam ediyor. Bu birleştirilmiş sınıfları iç sevmemişimdir ancak küçük kardeşim birleştirilmiş okulda okudu dahada garibini yaşadı yani bir okulu vardı ama hiç bir olanadığından istifade edemiyordu! kütüphanesinden bile...