ilkokul bitene kadar birliştirilmiş sınıflı olarak okudum. 1,2,3 sınıflar bir derslikte 4,5 sınıflar diğer derslikte idi. Zaten 2 derslik vardı. Bazı zamanlarda 2. bir öğretmen olmadığında tek öğretmen 1,2,3 sınıfları sabahçı 4,5 i öğlenci yapar okuturdu. Kötü yanları çok olsada bana göre benim için böyle bir şekilde okumak avantaj oldu. 1. 2. 3. sınıfı okutan öğretmenimi asla unutmam.