Kurtuluş savaşını Suriye'liler sayesinde kazandık
21
●1.794
- 22-04-2015, 18:31:55Vatandaş haklı bizim arkadaşlar çok güzel bir yer açtılar ruhsat bile vermiyorlar, nereden para kopartırız diye düşünen devlet vergi almak zorunda. Suriyelilere tanınan haklar vatandaşı rencide etmemeli zor duruma sokmamalı. Kim olursa olsun bir tarafa eyvallah çekmek ama diğer tarafa baskı uygulamak hiç hoş olmaz.
- 22-04-2015, 18:38:07Bizim okul da da devlet 5 TL lik yemeğin 3.25 ini ödüyor bana 1.75 ben ödüyorum
Ama Suriyeli yada Başka bir zenci değişim programından geldiğinden devlet 5 TL nin hepsini ödüyor.
Ama onun durumu benden daha çok iyi ayrıca bu ülkenin kurucu unsuru benim atalarım bu ülkenin ilk nimetlerinden faydalanma hakkı benim neyse söz söylemiyecem zaten onlarla su için herkese 1 adet su diğerleri masa da damacana su dan veriliyor şişe su 1 tane kişi bası zenci 2 tane alır iken uyardım tartışma çıktı kınandım. - 22-04-2015, 18:43:27aklıma şu video geldi, bunların devam etmesi ülkenin zararına
https://www.facebook.com/haberinbizd...0362703454793/ - 22-04-2015, 19:39:19"Türkiye Cumhuriyeti sosyal bir hukuk devletidir."
DEVLETİMİZ SOSYAL AMA BİZE DEĞİL
Suriyeliler halinden memnun sınavsız üniversite,vergisiz dükkan mis gibi memleket valla.Irkçılık olarak algılanıyor ama devlet maalesef diğer ülkelerden gelen insanlara(özellikle Afrikalı veya Arapsa) pozitif ayrımcılık uyguluyor.Bildiğim kadarıyla adamların kaldığı kyk odaları bile daha iyi ve ücretsiz.Yine yanlış bilmiyorsam bursları da takır takır ödeniyor hem de fazladan. - 24-04-2015, 13:37:37Aynen öyle olacak gibi gözüküyor sonumuz Allah kerim.Belli bir sıkıntı yaşayan insana tahammül göstermek mantıklı ama ayrıcalık yapmak doğru değil.Hani adama maddi olarak indirim sağlarsın savaştan gelmiş diye de takır takır satış yapıp parasını kazanan adama indirim yapmaya gerek yok.WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen bir aile vardı avm de.Arapça konuşuyorlardı sanırsam sülalecek geldiler avmden alışveriş yaptılar,gezdiler,tozdular gittiler.Adamlar o kadar rahat ki sanki savaştan kaçıp gelen onlar değil biziz.Yani bu ülkede de kriz var bu ülkede de ekonomik olarak sıkıntı var gibi gözüküyor
- 24-04-2015, 16:37:51Ülkenin ekonomisi iyi olsa bişey demicem ama ülkede o kadar aç insan var önce ülke olarak kendi vatandaşını doyur sahip çık sonra komşularına yardım et. kurtuluş savaşınadada bizden başka herkes savaşmış
- 24-04-2015, 21:13:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yakında bizim dedelerimiz hariç herkesin dedesi savaşmış olacak.