Ülkenin ekonomisi iyi olsa bişey demicem ama ülkede o kadar aç insan var önce ülke olarak kendi vatandaşını doyur sahip çık sonra komşularına yardım et. kurtuluş savaşınadada bizden başka herkes savaşmış