Bizim okul da da devlet 5 TL lik yemeğin 3.25 ini ödüyor bana 1.75 ben ödüyorum
Ama Suriyeli yada Başka bir zenci değişim programından geldiğinden devlet 5 TL nin hepsini ödüyor.
Ama onun durumu benden daha çok iyi ayrıca bu ülkenin kurucu unsuru benim atalarım bu ülkenin ilk nimetlerinden faydalanma hakkı benim neyse söz söylemiyecem zaten onlarla su için herkese 1 adet su diğerleri masa da damacana su dan veriliyor şişe su 1 tane kişi bası zenci 2 tane alır iken uyardım tartışma çıktı kınandım.