Vatandaş haklı bizim arkadaşlar çok güzel bir yer açtılar ruhsat bile vermiyorlar, nereden para kopartırız diye düşünen devlet vergi almak zorunda. Suriyelilere tanınan haklar vatandaşı rencide etmemeli zor duruma sokmamalı. Kim olursa olsun bir tarafa eyvallah çekmek ama diğer tarafa baskı uygulamak hiç hoş olmaz.