• 18-04-2015, 17:21:10
    #1
    Merhabalar, özellikle ofis ortamında çalışan arkadaşlardan yardım istiyorum. Araştırma ödevim var ve konusu da ofis çalışanlarında ki ofis ortamındaki stresi nasıl azalatabilir?
    Başlangıç ve giriş sayfalarını hazırladım. Body bölümü için konu gerekmekte.

    Benim bulduklarım ve yazacaklarım,
    1-Ofis dekorasyonu (1 sayfa)
    2-Ofis çalışanları arasındaki arkadaşlık (1 sayfa)
    3-...
    4-...
    5-...

    Sonuç olarakta,
    Ofis çalışanlarını stresten kurtulmak için çözümler ve google gibi şirketlerin çözümlerini örnek göstereğim.

    Fakat body kısmında eksiklerim var, 5 sayfa olacak kadar yazı üretmem lazım fakat konu bulmakta zorlanıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • 18-04-2015, 18:16:38
    #2
    hocam ofiste mutlu olmanın en büyük yolu işi ve ofis arkadaşlarını sevmekten geçer ofis çok iyi ama işin kötü ise yerim öyle ofisi eğer iş iyiyse ve hala mutsuz isek demek ki çalışanlarla ilgili bu şuna benzer evlisin karın çok iyi ama çok lüks hayatın yok mutlu olursun çünkü eşin her zaman seni motive ve mutlu eder ama eşin kötü evin araban var bir yere kadar mutluluk
    ama reel olarak şunları sayabilirim
    1) ofis ferahlığı
    2) ofis renkleri vs
    3)kıyafet serbestliği
    gibi aklıma şeyler geldi
  • 18-04-2015, 18:43:24
    #3
    çalısan maaşı

    iş yükü
  • 18-04-2015, 18:53:32
    #4
    - Maaş
    - Patronun başında dikilmemesi
    - 3 günde 5 kişiyle bitecek işi nefes almadan gece gündüz çalış tek başına 1 günde bitir denmemesi
    - Maaşın aksamaması
    - Serbest kıyafet saç sakal
    - Çalışma saatleri
    - Sigortanın düşük gösterilmemesi
    - Maaşın işin karşılığı kadar olması
    - Şeflerin gelin düzen böyle diye başında tatava yapmaması
    - Ofis arkadaşlarının düzgün olması. Patronu yalıycam diye her boşlukta senin kuyunu kazmaması.

    Dekorasyon falan boş işler. Bana öğrencim gelipte dekorasyon dese asla geçirmezdim. Ayrıca google gibi şirketlerle süslemek yerine daha elle tutulur veriler bulabileceğin yerli firmaları seçmeni öneririm.
  • 18-04-2015, 19:43:35
    #5
    Elemanın istediği saatlerde çalışması
  • 18-04-2015, 22:14:15
    #6
    Çay.
  • 18-04-2015, 22:19:50
    #7
    Ofisde çalışıyorsan büyük şirket olacak patronun değil de amirin olacak.
    Yaşıtların olacak yeri geldiğinde rahatça şakalaşabileceksin.
    8 saatlik çalışma saati olması lazım.
    Maaşının iyi düzeyde olmalı.
    Dekorasyonun benim için önemi yok.
    İş yerine servis şart aga..
  • 18-04-2015, 23:54:31
    #8
    Ulaşım kolaylığı, ofise gitmek için 5 vesait değiştiriyorum banada günah!!!
  • 19-04-2015, 00:03:39
    #9
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulaşım kolaylığı, ofise gitmek için 5 vesait değiştiriyorum banada günah!!!
    3 vesaitle ben sehirdisina cikiyorum hocam :-D

    D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi