hocam ofiste mutlu olmanın en büyük yolu işi ve ofis arkadaşlarını sevmekten geçer ofis çok iyi ama işin kötü ise yerim öyle ofisi eğer iş iyiyse ve hala mutsuz isek demek ki çalışanlarla ilgili bu şuna benzer evlisin karın çok iyi ama çok lüks hayatın yok mutlu olursun çünkü eşin her zaman seni motive ve mutlu eder ama eşin kötü evin araban var bir yere kadar mutluluk
ama reel olarak şunları sayabilirim
1) ofis ferahlığı
2) ofis renkleri vs
3)kıyafet serbestliği
gibi aklıma şeyler geldi