Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulaşım kolaylığı, ofise gitmek için 5 vesait değiştiriyorum banada günah!!!
3 vesaitle ben sehirdisina cikiyorum hocam :-D

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi