Ofis çalışanlarının stresten kurtulması. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ofis çalışanlarının stresten kurtulması.
10
●
586
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ofis çalışanlarının stresten kurtulması.
1
2
19-04-2015, 00:11:37
#10
Abdlsmt!
Ekpyrosis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 vesaitle ben sehirdisina cikiyorum hocam :-D
D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
tek vesaitle ülke değiştiriyorum
ama canına yandığımın istanbulun anadolu yakasından avrupa yakasına hey gidi
)))
19-04-2015, 12:28:20
#11
yigit1907
20 kişilik ofiste 17 bayan 3 erkek olmayacaksın...
erkek-kadın dengesi olacak aga.. yoksa oje yapan mı dersin, kaş alma muhabbeti mi yapan dersin, yazın 50 derecede üşüyorum diye klimayı açtırmayan mı dersin.. bütün ruh hastaları seni bulur
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler