Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 vesaitle ben sehirdisina cikiyorum hocam :-D

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
tek vesaitle ülke değiştiriyorum ama canına yandığımın istanbulun anadolu yakasından avrupa yakasına hey gidi )))