Myo bitirdim 1 yıl ara verdim Dgs ile Bir bölüme yerleştim Son senedeyim.Uzayabilir bilemiyorum
Ben şimdi buna ek olarak Açık ögretime sınavsız olarak geçiş yapabilirmiyim,Yani hem Dgs ile geçiş yaptığım okula devam ederken hemde açık ögretimde aynı şekilde 3.Sınıftan devam etme şansım olur mu ?
aöf geçersin istediğin bölümü de yazamazsın. aöf ayrı bir şey diğer eğitimle karıştırmayın onu engellemez. Hangi bölümden mezun olduysan ön lisans olarak aöf tablosuna yapacaksın oradan direk olarak bölümünle ilgili bir kaç bölüm var onlardan birini secersen direk 3 den başlarsın