• 28-03-2015, 15:16:42
    #1
    Myo bitirdim 1 yıl ara verdim Dgs ile Bir bölüme yerleştim Son senedeyim.Uzayabilir bilemiyorum
    Ben şimdi buna ek olarak Açık ögretime sınavsız olarak geçiş yapabilirmiyim,Yani hem Dgs ile geçiş yaptığım okula devam ederken hemde açık ögretimde aynı şekilde 3.Sınıftan devam etme şansım olur mu ?
  • 28-03-2015, 15:48:19
    #2
    ikinci üniversite kapsamında okuyabilirsin AtaTürk üni.yada anadoluda ancak 3.sınıftanmı devam eder onun hakkında bilgim yok
  • 29-03-2015, 11:37:49
    #3
    sınavsız direk AÖF ye yazılırsın 3. sınıftan devam eder.
    bu arada herhangi bi sigortan yoksa geçmiş olsun 1 yıllık boşlukta devlet sana GSS yansıtır
  • 30-03-2015, 05:35:39
    #4
    Aöf geçiş yaptığın zaman 3ncü sınıftan devam edersin istediğin bölümü yazabilirsin. Fark etmiyor yine 3ncü sınıftan devam ediyorsun.
  • 01-04-2015, 13:43:36
    #5
    aöf geçersin istediğin bölümü de yazamazsın. aöf ayrı bir şey diğer eğitimle karıştırmayın onu engellemez. Hangi bölümden mezun olduysan ön lisans olarak aöf tablosuna yapacaksın oradan direk olarak bölümünle ilgili bir kaç bölüm var onlardan birini secersen direk 3 den başlarsın
  • 01-04-2015, 13:52:27
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben hem dgs ile örgüne geçtim hemde aöf e. 2sinde de 3. sınıftayım