aöf geçersin istediğin bölümü de yazamazsın. aöf ayrı bir şey diğer eğitimle karıştırmayın onu engellemez. Hangi bölümden mezun olduysan ön lisans olarak aöf tablosuna yapacaksın oradan direk olarak bölümünle ilgili bir kaç bölüm var onlardan birini secersen direk 3 den başlarsın