Myo bitirdim 1 yıl ara verdim Dgs ile Bir bölüme yerleştim Son senedeyim.Uzayabilir bilemiyorum

Ben şimdi buna ek olarak Açık ögretime sınavsız olarak geçiş yapabilirmiyim,Yani hem Dgs ile geçiş yaptığım okula devam ederken hemde açık ögretimde aynı şekilde 3.Sınıftan devam etme şansım olur mu ?