Konu
Myo'dan sonra Açık ögretime Kayıt ?
01-04-2015, 13:52:27
#6
OzanErsin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben hem dgs ile örgüne geçtim hemde aöf e. 2sinde de 3. sınıftayım