• 20-02-2015, 15:01:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar merhabalar.

    Bugün tapuyu aldım, belediyeden sorgulattım.
    - Yapı kullanım izin belgesi var,
    - Tapuda daire halen dublex kat: 4+çatı olarak kayıtlı.
    - Tapu üzerinde Kat İrtifakı olarak işaretli.

    Tapu görevlileri; Dublex dairenin tapusunu ayrılmayacağını belirtti. Satıcı ile görüştüm onun söylediği; evin tapu üzerinde 3/13 olan hissemin sadece 2sini bana vereceğini 1 hissenin kendinde kalacağını belirtti Sözleşme yaparız ben üstteki terası sen daireyi alırsın dedi. Anladığım kadarıyla adamla eve ortak oluyoruz Satacağın zaman sen hisseni satabilirsin dedi, bu iş içime hiç sinmedi yarın dublexle komple 10.000 daha artırıp teklif verecem olursa olur olmazsa para yine cepte.

    Yardımcı olanlara tekrar teşekkürler.
    içine sinmiyorsa alma. Şahsen ben kararsız kaldığımda asla işlem yapmam iyi veya kötü sonuçları sıkıntı çıkartıyor bana.
  • 20-02-2015, 19:48:21
    #11
    @delikanli53 bende hatırlayamadım.

    @LionhearT şimdilik beklemeye aldım, çok çok beğendiğim bir yer olmadığı sürece ev işi askıda.

    @Cavro pazarlık yapmaya eve çıkıyorduk asansöre bindim 3 defa asansör durdu, resmen yukarı çıkma diyordu

    ilgilenip cevap yazanlara teşekkürler.
  • 20-02-2015, 20:48:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @delikanli53 bende hatırlayamadım.

    @LionhearT şimdilik beklemeye aldım, çok çok beğendiğim bir yer olmadığı sürece ev işi askıda.

    @Cavro pazarlık yapmaya eve çıkıyorduk asansöre bindim 3 defa asansör durdu, resmen yukarı çıkma diyordu

    ilgilenip cevap yazanlara teşekkürler.
    hocam doğukentte bile adamlar evi temelden 180.000 tl ye veriyor bence biraz daha düşün derim çok pahalı sivasta evler ya
  • 20-02-2015, 20:54:42
    #13
    kat irtifakı tapuda yer alıyorsa durum sıkıntılıdır bilginize

    kat mülkiyeti garantidir.
  • 20-02-2015, 20:55:20
    #14
    LionhearT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam doğukentte bile adamlar evi temelden 180.000 tl ye veriyor bence biraz daha düşün derim çok pahalı sivasta evler ya
    Büyük ihtimal bir müddet daha beklerim.
  • 20-02-2015, 22:41:43
    #15
    bi apartman dairesine 215 bin lira bağlamak bana göre yanlışın kendisi...
    90'a 100'e bi arsa alıp 90-110 arası 2 katlı prefabrik ev dikerim. bahçem olur evim olur... 215 bini kutu içerisindeki oksijene bağlamak bana göre yanlışın ta kendisi ustad.
  • 21-02-2015, 02:10:33
    #16
    Sivasta hangi semt hocam o kadar pahalı? Kaç oda var ayrıca hangi şirket belki tanıyoruzdur.
  • 21-02-2015, 03:15:17
    #17
    Vay arkadaş nasıl bir evmiş merak ettim doğrusu, yeri güzel olsa gerek.
  • 21-02-2015, 11:17:25
    #18
    teras kaçaktır yüksek ihtimalle