@delikanli53 bende hatırlayamadım.
@LionhearT şimdilik beklemeye aldım, çok çok beğendiğim bir yer olmadığı sürece ev işi askıda.
@Cavro pazarlık yapmaya eve çıkıyorduk asansöre bindim 3 defa asansör durdu, resmen yukarı çıkma diyordu
ilgilenip cevap yazanlara teşekkürler.
hocam doğukentte bile adamlar evi temelden 180.000 tl ye veriyor bence biraz daha düşün derim çok pahalı sivasta evler ya