@delikanli53 bende hatırlayamadım.

@LionhearT şimdilik beklemeye aldım, çok çok beğendiğim bir yer olmadığı sürece ev işi askıda.

@Cavro pazarlık yapmaya eve çıkıyorduk asansöre bindim 3 defa asansör durdu, resmen yukarı çıkma diyordu

ilgilenip cevap yazanlara teşekkürler.