@delikanli53 bende hatırlayamadım.
@LionhearT şimdilik beklemeye aldım, çok çok beğendiğim bir yer olmadığı sürece ev işi askıda.
@Cavro pazarlık yapmaya eve çıkıyorduk asansöre bindim 3 defa asansör durdu, resmen yukarı çıkma diyordu
ilgilenip cevap yazanlara teşekkürler.