• 26-01-2015, 08:59:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar, 5 gün önce bir konu açmıştım roman yazıyorum kendi çapımda bastırmak istiyorum diye Bugün iyice bir karar alıp Wattpad'de 1.bölümü yayınlamaya karar verdim.

    Yazdığım roman ; Survival Gerilim&Gizem tarzı bir şey arkadaşlar. Okuyucuyu sıkmadan, samimi bir üslup ile akıcı bir anlatım ile elimden geldiğince anlatmak istedim arkadaşlar.

    1.bölüm olduğu için biraz sıkılabilirsiniz belki ama ben yinede iyi olduğuna inanıyorum, inanın bana diğer bölümler çok daha gizemli, maceralı ve merak arayışı içinde geçicek
    Kapak resmi :




    Yaptığım çalışmayı okumak için ; Kanada Faciası - Wattpad

    Her gün 1 bölüm eklemeyi düşünüyorum arkadaşlar.

    İlk yazım olduğu için; dil bilgisi ve yazım hatalarında biraz daha yumuşak olun arkadaşlar, ve güzel bir şekilde eleştirirseniz düzeltebilirim.
  • 26-01-2015, 09:17:24
    #2
    Giriş kısmı biraz hızlı olmuş gibi ilk bölümde hemen uçağı düşürüp adamı ormanda yalnız bıraktınız. Uçak kazası öncesi biraz daha uzun tutulup kaza anını heyecanla merak etmemizi sağlasaydın daha iyi olcak gibiydi. Onun haricinde konu hoş ve akıcı bir dil ile yazılmış. Tebrik ederim.
  • 26-01-2015, 11:38:37
    #3
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş kısmı biraz hızlı olmuş gibi ilk bölümde hemen uçağı düşürüp adamı ormanda yalnız bıraktınız. Uçak kazası öncesi biraz daha uzun tutulup kaza anını heyecanla merak etmemizi sağlasaydın daha iyi olcak gibiydi. Onun haricinde konu hoş ve akıcı bir dil ile yazılmış. Tebrik ederim.
    Öncelikle çok teşekkür ederim hocam bu güzel yorumunuz için..

    Evet giriş kısmı biraz hızlı oldu çünkü okuyucuyu sıkmak istemedim yani öyle böyle dolandırıp uzatıp hikayeyi normal günlük bir şeymiş gibi anlatmak istemedim direk heyecanı hissettirmeye çalıştım.
  • 26-01-2015, 11:48:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Beğendim. Hayırlı olsun.
  • 26-01-2015, 13:33:56
    #5
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beğendim. Hayırlı olsun.

    çok teşekkür ederim
  • 27-01-2015, 02:08:38
    #6
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beğendim. Hayırlı olsun.
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş kısmı biraz hızlı olmuş gibi ilk bölümde hemen uçağı düşürüp adamı ormanda yalnız bıraktınız. Uçak kazası öncesi biraz daha uzun tutulup kaza anını heyecanla merak etmemizi sağlasaydın daha iyi olcak gibiydi. Onun haricinde konu hoş ve akıcı bir dil ile yazılmış. Tebrik ederim.
    2.bölümü yayınladım arkadaşlar

    http://www.wattpad.com/98561053-kana...hrolası-ateş
  • 29-01-2015, 00:33:46
    #7
    Emeğine sağlık güzel gidiyor
  • 30-01-2015, 06:56:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Emeğine sağlık, bende beğendim.
  • 30-01-2015, 08:28:56
    #9
    Güzel, dahada güzelleştirmeniz dileğiyle, ancak iyi bir kapağa ihtiyacınız var, ben tasarlayabilirim.