Giriş kısmı biraz hızlı olmuş gibi ilk bölümde hemen uçağı düşürüp adamı ormanda yalnız bıraktınız. Uçak kazası öncesi biraz daha uzun tutulup kaza anını heyecanla merak etmemizi sağlasaydın daha iyi olcak gibiydi. Onun haricinde konu hoş ve akıcı bir dil ile yazılmış. Tebrik ederim.
2.bölümü yayınladım arkadaşlar
http://www.wattpad.com/98561053-kana...hrolası-ateş