Giriş kısmı biraz hızlı olmuş gibi ilk bölümde hemen uçağı düşürüp adamı ormanda yalnız bıraktınız. Uçak kazası öncesi biraz daha uzun tutulup kaza anını heyecanla merak etmemizi sağlasaydın daha iyi olcak gibiydi. Onun haricinde konu hoş ve akıcı bir dil ile yazılmış. Tebrik ederim.
Öncelikle çok teşekkür ederim hocam bu güzel yorumunuz için..
Evet giriş kısmı biraz hızlı oldu çünkü okuyucuyu sıkmak istemedim yani öyle böyle dolandırıp uzatıp hikayeyi normal günlük bir şeymiş gibi anlatmak istemedim direk heyecanı hissettirmeye çalıştım.