Yazdığım romandan 1.bölüm sizlerle..
9
●1.104
- 30-01-2015, 23:40:16Giriş kısmını uçak kazası olduktan sonra yaşanan kaosla başlayıp tabi biraz daha da geliştirerek başlamanızı ve geçmişe dönük olarak kazaya gelmeniz daha iyi olurdu düşüncesindeyim. Yani ana karakter kendini direk bir kaos içinde buluyor. Bu okuyucu da bana göre merakta uyandırabilir. Okuyucu düşünecektir acaba ne oldu, etrafında olan olaylar neyle ilgili diye hayal dünyasında kurgulamaya başlayacak ve kazadan habersiz şekilde ne olduğunu öğrenme merakıyla bir sürükleyiciliğe kapılıp okumaya devam edecek.