• 12-01-2015, 19:47:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar son 2 veya 3 aydır 1 korku filminin etkisindeyim. Film Dabbe 5 filme arkadaşların gazıyla gittim gündüzleri sıkıntı yok ama geceleri uyumaya çalışırken gerçekten çok büyük sıkıntı yaşıyorum filmin etkisinden bir türlü çıkamadım bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar var mıdır acaba ?
  • 12-01-2015, 19:54:45
    #2
    Hayatım boyunca korku filmleri toplam 3-4 tane izlemişimdir halen tüm sahnelerini hatırlıyorum. Araştırın da gidin hocam filme kullanılan unsurlar vb. gerçek olunca böyle sıkıntılar başımıza bela oluyor Dua okuyun rahatça uyumaya çalışın.
  • 12-01-2015, 19:56:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dabbe'ye korku denmez bile
  • 12-01-2015, 21:50:16
    #4
    Thumbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dabbe'ye korku denmez bile
    Hocam çok korku filmi izlemem etkisinde kaldığımı bilirim arkadaşların gazına geldim izledim kaç aydır geceleri uyurken sıkıntı yaşıyorum.

    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatım boyunca korku filmleri toplam 3-4 tane izlemişimdir halen tüm sahnelerini hatırlıyorum. Araştırın da gidin hocam filme kullanılan unsurlar vb. gerçek olunca böyle sıkıntılar başımıza bela oluyor Dua okuyun rahatça uyumaya çalışın.
    Zaten filmde kullanılan unsurların gerçek bir hikayeden olabileceği ibaresi var filmin sonunda o kısım asıl tırsmama sebeb oldu benim
  • 12-01-2015, 21:57:32
    #5
    Nasıl bir filmmiş o biraz da ben korkayım. Türk yapımı galiba. Öyle mi bilmiyorum ama korku filmi severim ama hiç korkamıyorum nedense. Cinler, periler, üç harfliler falan beni etkilemiyor. Film korkunçluysa ben izlerim bakarım korkutuyor mu test ederim
  • 12-01-2015, 22:19:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim sana içini rahatlatmak için söyleyeyim şimdi o filmdeki oyuncular yönetmen vs. parayı bulup köşeyi döndü şuanda belki eğleniyorlardır da.

    Ayrıca Allah istemedikçe cinlerin hiçbirşey yapamayacağnı da unutma.Ayetel kürsi tam bir koruma sağlar
  • 12-01-2015, 23:37:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    AydinCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar son 2 veya 3 aydır 1 korku filminin etkisindeyim. Film Dabbe 5 filme arkadaşların gazıyla gittim gündüzleri sıkıntı yok ama geceleri uyumaya çalışırken gerçekten çok büyük sıkıntı yaşıyorum filmin etkisinden bir türlü çıkamadım bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar var mıdır acaba ?

    İnsanlar onlardan daha güçlü yaratıldılar . Öncelikle bunu bilin bunu kendinize sürekli söyleyin . O varlıklar enerjiyle beslenirler , örneğin altın , örneğin insan korkusu , detaya girip kafanı daha çok karıştırmak istemem .

    İnsanoğlu olarak onlardan daha güçlü yaratıldık onlara açık vermediğiniz sürece ALLAHIN izniyle bir sorun olmaz.

    Bunu benliğinize kabul ettirin.
  • 13-01-2015, 07:29:38
    #8
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir filmmiş o biraz da ben korkayım. Türk yapımı galiba. Öyle mi bilmiyorum ama korku filmi severim ama hiç korkamıyorum nedense. Cinler, periler, üç harfliler falan beni etkilemiyor. Film korkunçluysa ben izlerim bakarım korkutuyor mu test ederim
    Hocam aslında korku efekti çok az olan bir film ben çok hızlı etkileniyorum.

    Thumbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim sana içini rahatlatmak için söyleyeyim şimdi o filmdeki oyuncular yönetmen vs. parayı bulup köşeyi döndü şuanda belki eğleniyorlardır da.

    Ayrıca Allah istemedikçe cinlerin hiçbirşey yapamayacağnı da unutma.Ayetel kürsi tam bir koruma sağlar
    Yorumunuzun için teşekkürler

    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar onlardan daha güçlü yaratıldılar . Öncelikle bunu bilin bunu kendinize sürekli söyleyin . O varlıklar enerjiyle beslenirler , örneğin altın , örneğin insan korkusu , detaya girip kafanı daha çok karıştırmak istemem .

    İnsanoğlu olarak onlardan daha güçlü yaratıldık onlara açık vermediğiniz sürece ALLAHIN izniyle bir sorun olmaz.

    Bunu benliğinize kabul ettirin.
    Hmm yorumunuz için Teşekkürler.