Dabbe'ye korku denmez bile
Hocam çok korku filmi izlemem etkisinde kaldığımı bilirim arkadaşların gazına geldim izledim kaç aydır geceleri uyurken sıkıntı yaşıyorum.
Hayatım boyunca korku filmleri toplam 3-4 tane izlemişimdir halen tüm sahnelerini hatırlıyorum. Araştırın da gidin hocam filme kullanılan unsurlar vb. gerçek olunca böyle sıkıntılar başımıza bela oluyor

Dua okuyun rahatça uyumaya çalışın.
Zaten filmde kullanılan unsurların gerçek bir hikayeden olabileceği ibaresi var filmin sonunda o kısım asıl tırsmama sebeb oldu benim