AydinCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar son 2 veya 3 aydır 1 korku filminin etkisindeyim. Film Dabbe 5 filme arkadaşların gazıyla gittim gündüzleri sıkıntı yok ama geceleri uyumaya çalışırken gerçekten çok büyük sıkıntı yaşıyorum filmin etkisinden bir türlü çıkamadım bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar var mıdır acaba ?

İnsanlar onlardan daha güçlü yaratıldılar . Öncelikle bunu bilin bunu kendinize sürekli söyleyin . O varlıklar enerjiyle beslenirler , örneğin altın , örneğin insan korkusu , detaya girip kafanı daha çok karıştırmak istemem .

İnsanoğlu olarak onlardan daha güçlü yaratıldık onlara açık vermediğiniz sürece ALLAHIN izniyle bir sorun olmaz.

Bunu benliğinize kabul ettirin.