Merhaba arkadaşlar son 2 veya 3 aydır 1 korku filminin etkisindeyim. Film Dabbe 5 filme arkadaşların gazıyla gittim gündüzleri sıkıntı yok ama geceleri uyumaya çalışırken gerçekten çok büyük sıkıntı yaşıyorum filmin etkisinden bir türlü çıkamadım bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar var mıdır acaba ?