• 07-01-2015, 21:31:53
    #19
    haruntt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir gigabit dedicated sunucuyu 150tl'ye alıyorum. evde 8mbit internete 140tl para ödüyorum. işe bak sen demi?
    Sanırım dediğimi iyi okumadınız. evde 1 bgps bağlantı hızım var ve 60 tl ödüyorum.
  • 07-01-2015, 21:44:22
    #20
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım dediğimi iyi okumadınız. evde 1 bgps bağlantı hızım var ve 60 tl ödüyorum.
    evdeki bağlantı hızını anladım. ben tüylerimizin ne kadar yolunduğunu daha iyi anlatabilmek için küçük bir örnek verdim.
  • 07-01-2015, 21:49:27
    #21
    AKK olsa bile 50 100 gb çok yetersiz, 250 yada 500 gb olması gerekiyor en azından.
  • 07-01-2015, 21:55:54
    #22
    Bende kaldırılmaması lazım. Neden diyecek olursanız cevabı çok basit. Alt yapı o kadar yetersiz ki şimdiki kotaları bile kaldıramıyor. Birde eğer limit kaldırılırsa limiti aşan kullanıcılar yüzünden başkalarının internet hızı yavaşlayacak. Bakır kablolar şimdiki hızları ve kotaları dahi kaldıramıyor sınırsız kota imkansız.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 07-01-2015, 22:47:27
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En pahalı innternet bizde,Altyapı sorunu bildim bileli var,ve düzeltilmiyor?düzeltsinler...
  • 08-01-2015, 00:29:02
    #24
    100 mbps 100 gb kotalı kullaniyorum şimdiden kota bitti.bunu savunanlara helal olsun gerçekten. yalnız insan içinde böyle söylemeyin, bi yerleriyle gülerler size .



  • 08-01-2015, 01:17:23
    #25
    Ben artık umudumu yitirdim nasıl bir ülkeyse arkadaş tek bir eğlencemiz var internet o bile sorunlu..

    10 yıl geçer aradan hala 12 gb kota diye bahsedilir yada 100 mb internet övülür.

    Bu sistemi savunanlarada kimse kusura bakmasın yazıklar olsun.

    Yenilesinler altyapıyı kardeşim her ay milyonlarca insan en az 40-50 TL para veriyor hesaplayın bakalım ayda ne kadar yapıcak.

    Bunlar yesinler yesinler kağnı hızda yatırım yapsınlar sonra biz en hızlısıyız.

    Vallahi delirmemek elde değil. En kötü sınırsız pakette 105 TL el insaf ya biraz içinizde Allah korkusu olsun arkadaş.
  • 08-01-2015, 01:45:05
    #26
    Üyeliği durduruldu
    aaaa öyle demeyin ama , çalıyor ama çalışıyorlar .
  • 08-01-2015, 02:14:57
    #27
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben artık umudumu yitirdim nasıl bir ülkeyse arkadaş tek bir eğlencemiz var internet o bile sorunlu..

    10 yıl geçer aradan hala 12 gb kota diye bahsedilir yada 100 mb internet övülür.

    Bu sistemi savunanlarada kimse kusura bakmasın yazıklar olsun.

    Yenilesinler altyapıyı kardeşim her ay milyonlarca insan en az 40-50 TL para veriyor hesaplayın bakalım ayda ne kadar yapıcak.

    Bunlar yesinler yesinler kağnı hızda yatırım yapsınlar sonra biz en hızlısıyız.

    Vallahi delirmemek elde değil. En kötü sınırsız pakette 105 TL el insaf ya biraz içinizde Allah korkusu olsun arkadaş.
    Kota kavramını ortadan kaldıracaklar sanırım, şuan limitli paketlerde geçiş yapılabilen bir tek 6 GB var. Fiber altyapısı olmayan insanları artık yavaş yavaş limitsiz ama pahalı ADSL hizmetine mahkum edeceğe benziyorlar. En ucuz limitsiz paketin yaklaşık 32$ olduğu bir ülkede yaşıyoruz yani olur mu olur.