Bende kaldırılmaması lazım. Neden diyecek olursanız cevabı çok basit. Alt yapı o kadar yetersiz ki şimdiki kotaları bile kaldıramıyor. Birde eğer limit kaldırılırsa limiti aşan kullanıcılar yüzünden başkalarının internet hızı yavaşlayacak. Bakır kablolar şimdiki hızları ve kotaları dahi kaldıramıyor sınırsız kota imkansız.

XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi