Ben artık umudumu yitirdim nasıl bir ülkeyse arkadaş tek bir eğlencemiz var internet o bile sorunlu..
10 yıl geçer aradan hala 12 gb kota diye bahsedilir yada 100 mb internet övülür.
Bu sistemi savunanlarada kimse kusura bakmasın yazıklar olsun.
Yenilesinler altyapıyı kardeşim her ay milyonlarca insan en az 40-50 TL para veriyor hesaplayın bakalım ayda ne kadar yapıcak.
Bunlar yesinler yesinler kağnı hızda yatırım yapsınlar sonra biz en hızlısıyız.
Vallahi delirmemek elde değil. En kötü sınırsız pakette 105 TL el insaf ya biraz içinizde Allah korkusu olsun arkadaş.
Kota kavramını ortadan kaldıracaklar sanırım, şuan limitli paketlerde geçiş yapılabilen bir tek 6 GB var. Fiber altyapısı olmayan insanları artık yavaş yavaş limitsiz ama pahalı ADSL hizmetine mahkum edeceğe benziyorlar. En ucuz limitsiz paketin yaklaşık 32$ olduğu bir ülkede yaşıyoruz yani olur mu olur.