Kota kavramını ortadan kaldıracaklar sanırım, şuan limitli paketlerde geçiş yapılabilen bir tek 6 GB var. Fiber altyapısı olmayan insanları artık yavaş yavaş limitsiz ama pahalı ADSL hizmetine mahkum edeceğe benziyorlar. En ucuz limitsiz paketin yaklaşık 32$ olduğu bir ülkede yaşıyoruz yani olur mu olur.
Kaldırsalar dahi limitsiz tarifeler akn kotalı hocam. En fazla yükseltirler buda benim işime yaramaz. Ben parasını veriyorum sonuna kadar kullanmak hakkım.
Bir süre bekliyeceğim yoksa aşağıdaki paketlerden birine doğru yol alacağım