• 18-11-2014, 17:47:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk aldığınızda böyle bir şey var mıydı ? Yoksa fabrika ayarlarına dönünce düzelmesi lazım.Telefon kaçak mı yoksa replika mı ?
    Evet ilk aldığımda vardı böyle bir durum yani çok çok az kullanışmış telefondu.Telefon kaçak kesinlikle replika değil yani telefonun kamerası herşey mükemmel orjinal kaçak telefon.Aldığım yer formatta attı hocam düzelmedi yani 4.4.2 sürümü en son sürüm anlayamadım neyden kaynaklanıyor
  • 18-11-2014, 18:03:03
    #11
    Üyeliği durduruldu

  • 18-11-2014, 18:23:42
    #12
    Üyeliği durduruldu
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    öncelikle teşekkrler hocam galaxy s4 ümüz pcye bağladım klasörleri açmak için fakat nereye açağımı bilemedim bakabilirmisiniz Card hafıza hartı 2. resim ise telefon hafızası oraya açtım bi klasör ismide olmadı sanırım