by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

öncelikle teşekkrler hocam galaxy s4 ümüz pcye bağladım klasörleri açmak için fakat nereye açağımı bilemedim bakabilirmisiniz Card hafıza hartı 2. resim ise telefon hafızası oraya açtım bi klasör ismide olmadı sanırım