• 17-11-2014, 19:44:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar telefonumda whatsapp yüklü fakat ne hafıza kartında nede telefon hafızasında whatsapp klasörü yok fotoğraf v.s hiçbir şey gönderip alamıyorum sadece mesajlaşabiliyorum.Galaxy s4 kullanıyorum bana isim isim klasör isimlerinizi atabilirmisiniz manuel olarak açmayı düşünüyorum.Deviceyimi yoksa sd kartamı ekleyeceğiz bunuda belirtirseniz sevinirim. teşekkürler.
  • 18-11-2014, 03:51:27
    #2
    Uygulamayı kaldırıp tekrar yükleyin.
  • 18-11-2014, 08:57:42
    #3
    Silip, tekrar yükleyin. Elle yapılacak bir şey değil
  • 18-11-2014, 11:21:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulamayı kaldırıp tekrar yükleyin.
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silip, tekrar yükleyin. Elle yapılacak bir şey değil
    Defalarca kurup yükledim malesef telefondan kaynaklı bir sorun var otomatik klasör atmıyor facebook içinde aynı problem var fotoğraf, vidyo v.s hiçbir şey yollayıp alamıyorum. Galaxy s4 4.4.2 anroid sürümü
  • 18-11-2014, 15:14:30
    #5
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Defalarca kurup yükledim malesef telefondan kaynaklı bir sorun var otomatik klasör atmıyor facebook içinde aynı problem var fotoğraf, vidyo v.s hiçbir şey yollayıp alamıyorum. Galaxy s4 4.4.2 anroid sürümü
    Son çare yedekleme yapıp fabrika ayarlarına dönmek bence.
  • 18-11-2014, 16:30:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son çare yedekleme yapıp fabrika ayarlarına dönmek bence.
    Hocam fabrika ayarlarınada döndürdüm formatta atıım sonuç yok
  • 18-11-2014, 17:02:23
    #7
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fabrika ayarlarınada döndürdüm formatta atıım sonuç yok
    Bana kalırsa yanlış yaptınız bir şey var.İnternet bağlantınızdan kaynaklı bir şey olabilir mi
  • 18-11-2014, 17:27:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa yanlış yaptınız bir şey var.İnternet bağlantınızdan kaynaklı bir şey olabilir mi
    Hocam wifiden bağlanıyorum, mobil veridende denedim. Telefonu ikinci el aldım yurtdışı kaçak yani telefon anlamadım bende yazılımında bir sıkıntımı var anlayamadım
  • 18-11-2014, 17:38:17
    #9
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam wifiden bağlanıyorum, mobil veridende denedim. Telefonu ikinci el aldım yurtdışı kaçak yani telefon anlamadım bende yazılımında bir sıkıntımı var anlayamadım
    İlk aldığınızda böyle bir şey var mıydı ? Yoksa fabrika ayarlarına dönünce düzelmesi lazım.Telefon kaçak mı yoksa replika mı ?