Hocam wifiden bağlanıyorum, mobil veridende denedim. Telefonu ikinci el aldım yurtdışı kaçak yani telefon anlamadım bende yazılımında bir sıkıntımı var anlayamadım
İlk aldığınızda böyle bir şey var mıydı ? Yoksa fabrika ayarlarına dönünce düzelmesi lazım.Telefon kaçak mı yoksa replika mı ?