English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk aldığınızda böyle bir şey var mıydı ? Yoksa fabrika ayarlarına dönünce düzelmesi lazım.Telefon kaçak mı yoksa replika mı ?
Evet ilk aldığımda vardı böyle bir durum yani çok çok az kullanışmış telefondu.Telefon kaçak kesinlikle replika değil yani telefonun kamerası herşey mükemmel orjinal kaçak telefon.Aldığım yer formatta attı hocam düzelmedi yani 4.4.2 sürümü en son sürüm anlayamadım neyden kaynaklanıyor