Emlakçıya ne kadar komisyon verilir?
20
●1.423
- 18-11-2014, 17:38:59Üyeliği durdurulduMerhaba emlak sektörüyle uğraşıyor babam ve küçükten beri bu konuda bilgim var.
Ankarada alıcıdan ve satıcıdan %2 toplamda %4 komisyon alınıyor.
200.000 tl lik bir mülkün komisyonu bir taraf için = 4000 tl
Bazı semtlerde %3 alınıyor örneğin aydın..
İli söylerseniz bakabilirim - 18-11-2014, 20:03:43Tanımadığın bir kişiye karşı yaklaşımın çok kaba ve terbiyesizce . Başta kardeşin değilim sonrasınsa ,koymaz' gibi ahlahsızca seviyesizce kelimeler ne size yakışıyor nede bu forumun kalitesine yakışmıyor.AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca aynı binadaki diğer kataki sattığı diğer daire 1000 lira vermişler. not buralarda 3 kdv felen yokmuş kimki ne alabildiyse ,tuturmasına bağlı yani. İlgilenenlere teşekkürler - 18-11-2014, 23:04:36off bir koymaz lafıyla ne kabalığımız kaldı ne terbiyesizliğimiz ne ahlaksızlığımız...maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakma terbiye yi de ahlakıda senden öğrenecek değilim..
Ben tanımadığım bir adama kardeş diyerek onu yüceltirim kendimden sayarım
sen sana kardeş diye terbiyesiz ahlaksız diyerek seviyeni belli ediyorsun..
daha bişi yazmam ahlaksızlık terbiyesizlik koymaz lafını söyleyende değil
200 bin lira eve trink bayılırken düşünmeyip EMEKÇİNİN 1000 2000 lirasını nasıl cebe indiririm de ödemem diye düşünen zihniyettedir !
ne alıntı yap nede cevap ver bak işine ! - 18-11-2014, 23:31:10Lafını halla bilmiyorsun . Toplum içinde halen nasıl konuşulcağını öğrenmemişin , öğretmemişler .koymaz lafın güzel söz değil hala bunu anlamıyorsun. Ve ukalalığına terbiyesizliğine halen devam ediyorsun. Evet saygıyı terbiyeyi öğrenmemisin ben sana bu yaşından sonrada öğretememde ama gelip konuma şuursuzca kendini bilmeden saçmalarsansa tabikide cevabını alırsın. Şunuda benden öğrenin artık tanımadığınız birine kardeş diyede hitap edemezsiniz .AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca çarpıtmada üstünüze yok kimsenin hakkını yediğimiz yok çok şükür ALLAH Bize kısmet etmesinde . Ama pazarlıkta herkesin en doğal hakkı ve bu sizide ilgilendirmez. O evin parası ne zorluklarl kazanılıyor biliyormusunuz. Biz parayı anlımızın teri ile helali ile kazanıyoruz tabi 1 liranın hesabını yapacaz. Para kolay kazanılmıyor .yanlış anlaşılmasın emlakçının emeği neyse fazlası ile verilecektir helaliği alınacaktır bir kez daha vesile olan arkaşdaştan ALLAH Razı olsun. - 19-11-2014, 15:54:591000 Tl verdiğinizde eğer emlakçının durumu çok kötü değilse size buyrun gidin bunla sakız alın bile diyebilir. Bende çok üzün süre emlakçılarda çalıştım %3 gerçek hakkıdır ama bunu aldığımızı hiç hatırlamıyorum. Eğer siz ne kadar vermeliyim diyorsanız hakkı 4 bin civarıdır . Ancak ne kadar az verebilirim diye düşünüyorsanız bu emlakçının durumuna göre değişebilir.