maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanımadığın bir kişiye karşı yaklaşımın çok kaba ve terbiyesizce . Başta kardeşin değilim sonrasınsa ,koymaz' gibi ahlahsızca seviyesizce kelimeler ne size yakışıyor nede bu forumun kalitesine yakışmıyor.

Ayrıca aynı binadaki diğer kataki sattığı diğer daire 1000 lira vermişler. not buralarda 3 kdv felen yokmuş kimki ne alabildiyse ,tuturmasına bağlı yani. İlgilenenlere teşekkürler
off bir koymaz lafıyla ne kabalığımız kaldı ne terbiyesizliğimiz ne ahlaksızlığımız...

Kusura bakma terbiye yi de ahlakıda senden öğrenecek değilim..

Ben tanımadığım bir adama kardeş diyerek onu yüceltirim kendimden sayarım
sen sana kardeş diye terbiyesiz ahlaksız diyerek seviyeni belli ediyorsun..

daha bişi yazmam ahlaksızlık terbiyesizlik koymaz lafını söyleyende değil
200 bin lira eve trink bayılırken düşünmeyip EMEKÇİNİN 1000 2000 lirasını nasıl cebe indiririm de ödemem diye düşünen zihniyettedir !

ne alıntı yap nede cevap ver bak işine !