1000 Tl verdiğinizde eğer emlakçının durumu çok kötü değilse size buyrun gidin bunla sakız alın bile diyebilir. Bende çok üzün süre emlakçılarda çalıştım %3 gerçek hakkıdır ama bunu aldığımızı hiç hatırlamıyorum. Eğer siz ne kadar vermeliyim diyorsanız hakkı 4 bin civarıdır . Ancak ne kadar az verebilirim diye düşünüyorsanız bu emlakçının durumuna göre değişebilir.