AnSaNeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş yanlış anlama 200 bin lira vermişsin çok dememişsin adama vereceğin 3-4 bin liraya mı çok diyorsun.

200 bin lira verebildiğine göre 3-4 bin lira sana koymaz..

ki adam hem tanıdığınmış hemde çok yardımcı olmus.

bence haketmiş yani.
Tanımadığın bir kişiye karşı yaklaşımın çok kaba ve terbiyesizce . Başta kardeşin değilim sonrasınsa ,koymaz' gibi ahlahsızca seviyesizce kelimeler ne size yakışıyor nede bu forumun kalitesine yakışmıyor.

Ayrıca aynı binadaki diğer kataki sattığı diğer daire 1000 lira vermişler. not buralarda 3 kdv felen yokmuş kimki ne alabildiyse ,tuturmasına bağlı yani. İlgilenenlere teşekkürler