e-ticaret piyasasının üzerine ölü toprağı atmışlar.
14
●952
- 13-11-2014, 13:17:56bende çalışmayı düşünüyorum detaylı pm atar mısınız sistem ile ilgili.NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2014, 22:01:16İncir sistemini tamamen biliyorum her şeyiyle ama gayet güzel satış yapıyorum diyen birine rast geldim forumda o yüzden sizden bi detaylı pm alabilr miyim bende çalışmayı düşünüyorum..NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2014, 22:08:10Üyeliği durdurulduincir mi kullanıyorsunuz? yoksa ayrı mı?Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca facebook e-ticaret için avantajlı degil. Hepten kestirip atmakta doğru değil ama Adwords deneyin ama işi bilenle. - 13-11-2014, 22:55:49İncir nedir bilmemMusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fırsat ürünleri genelde. tabi reklamsız olmaz bu işler. Aylık 3 bin tl reklama ayırmak gerekiyor minimum.
Fırsat ürünleri genelde. tabi reklamsız olmaz bu işler. Aylık 3 bin tl reklama ayırmak gerekiyor minimum.