Benimde satışlar güzel.
Bir ürün Magazada 70 tlyse internette daha uygun olması gerekir.
Farklı ürünler ve uygun fiyat ile müşteri potansiyeli her zaman olur.
O yüzden ben satışlarımda minimum rakam tutmaya calısıyorum.
İster istemez alan cıkıyor..
incir mi kullanıyorsunuz? yoksa ayrı mı?
Ayrıca facebook e-ticaret için avantajlı degil. Hepten kestirip atmakta doğru değil ama Adwords deneyin ama işi bilenle.