NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben İncir'le çalışıyorum ve gayet güzel satış yapıyoruz ürünlerin uygunluluğu sayesinde. Yakında sadece büyük firmalarla bu tarz sistemler ayakta kalacak.
bende çalışmayı düşünüyorum detaylı pm atar mısınız sistem ile ilgili.