Ben İncir'le çalışıyorum ve gayet güzel satış yapıyoruz ürünlerin uygunluluğu sayesinde. Yakında sadece büyük firmalarla bu tarz sistemler ayakta kalacak.
İncir sistemini tamamen biliyorum her şeyiyle ama gayet güzel satış yapıyorum diyen birine rast geldim forumda o yüzden sizden bi detaylı pm alabilr miyim bende çalışmayı düşünüyorum..