Starks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birincisi yoktan var etme nedir onu bir öğren gel ?.Yok tan var etme hem o maddeyi hemde maddeden meydana gelen olan eseri yapmaktır.
Bilimi saçmalıklara alet etmeyin bilimmi diyor sana ağaç kendiliğinden oluyor hangi fizik kanunuyla konuştun iletişime geçtinde sana biz kendimizi biz yaptık dediler.
Bilim deliller üzerine ilerler diyorsun diyoruz sana işte kalem var kalem hani şu normal olan kalem varya onun bile kendiliğinden olması imkansız.Şimdi sana soruyorum ey felsefeci arkadaş şu ağacı kim yaptı kendiğinden oldu diyorsan direk kendini şikayet ettir ve forumdan uzaklaş
.Bak bir düşün her madde atomdan oluşuyor şimdi yağmur bulutlarının ağaçların suya ihtiyacı olduğunu bilmesi güneşin aman fazla yaklaşmayalım burada insanlar var yanar kül olurlar gece ayın çıkması aman gece çıkalım meyveler kızaracak yazık olacak mahsule demesi mümkün ise kendi iradesinden
işte buradada ben diyorumki ben Apple firmasının sahibiyim bu iddia ile onun arasında hatta o mükemmel saçma...Herşey bir düzen içinde inek nereden biliyor senin süte ihtiyacı olduğunu.Yada sana soruyorum sen kendi dilini kendinmi yaptın sen yoktun bile 100 sene önce bu inekler gene bizim köyün çayırlarında otluyordu aman falanca gelecek süt hazırlayalım dediklerini sanmıyorum
hadi diyorsunki o inek biliyor sen nerden biliyorsun yani dilin nereden biliyor o sütü tadmadıki.Annem yaptı diyorsan teyze o kadar ilmi olsa hiç acı çekmeden doğururdu...Özetle deliliniz yok kardeş olmayan delil için hiç kendimi yorma sanat varsa ustasıda vardır vesselam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:42:16 -->-> Daha önceki mesaj 11:28:43 --
Maeglin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi dana diyorum hocam
bana bir tane balık iken maymun olan fosil getir yada aradaki evrelere şahitlik edecek bir fosil.Şimdi ben bunu dedim benimkisi oldu bilimsel bilim ise delilini getir yok ki getiresin o da ayrı bir mesele.İnsan genetikte ne ise odur boyuda kısalı saçıda uzar bunu getirip darwine bağlamanın bir önemi yok saçmada kanımca
.Son olarakta bu mükemmel düzen bize çalışıyor hocam farkındamısın istediğimiz gibi at koşturuyoruz zayıfları istediğimiz gibi eziyoruz hiç kimsede bir şey demiyor adama
.Sen merak etme bu mükemmelliği yaratan yaratan onlarıda hesap etti kışın toprağa attığımız tohumda çürüyor sonra ağaç olarak geliyor.Nasıl bir tohumda koça bir ardıç ağacını kodladıysa insanda'da ahireti ve hesap gününü kodladı
.Kuru toprağa kışın attığım tohum ektiğim ağaç çürüse bile baharın yeşeriyor buna inanıyorsunda insanın neden yeşermeyeceğini savunuyorsun hocam...Özetle hocam tam araştırmak gerek bu kainatta olan her şey Şeriat dahilindedir zaten buna şeriat derler onun bile manasını bilmiyor insanlarımız onun için hiç gerek yok...